Cijfer voor de Hyundai INSTER

9.8

4.9 van de 5 Gebaseerd op 91 reviews

Gerard Meijs

14-11-2025
5 van de 5

In Maart 2025 een Inster Evolve 49 KW gekocht. Voor een redelijk kleine Auto is het een zeer degelijke auto met ondanks de smalle breedte, een goede ruimte indeling en met de mogelijkheid om beide achter stoelen laag te zetten ook een ruim voldoende bergruimte. Het interieur is goed af gewerkt. Het dashboard is keurig afgewerkt en goed te bedienen. De rijafstand is voldoende bij gebruik van kleinere afstanden. Het laden via openbare laadpalen en het laden via de bij geleverde 220 Volt oplader gaat prima. De opgedane rijervaring van ca 6000 km is erg goed. Navigatie met CarPlay en een dongel gaat uitstekend. Rijden met Cruise Control en Drive Mode Select is erg fijn. ( jammer dat je deze niet vast kunt zetten in bv de Eco Modus) Deze uitvoering is o.a. gekozen omdat de complete verlichting als ledverlichting is uit gevoerd. ( Veel beter zicht ) De rij ervaring is zeer goed. Ook met slecht weer en veel wind. Nog geen winter ervaring uiteraard. Opmerking over het uitzicht van de bestuurder naar achter op komend verkeer. Dat is niet al te best. De hoofdsteun van de achterstoel van de bijrijder heb ik tijdelijk verwijderd om een beter zicht te hebben op achteropkomend verkeer.

Rene Selier

14-11-2025
5 van de 5

Geweldige auto, die ik iedereen kan aanraden op het feit na dat er problemen met de ICCU unit kĂșnnen zijn of komen. En het bedrijf wat deze reviews verzoekt, vindt het blijkbaar niet nodig om hun klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen in deze. Ik denk dat ze het liefst willen dat zo weinig mogelijk mensen dit weten. Kortom naar de 100 euro kan ik wel fluiten.

George van der Sijpt

14-11-2025
5 van de 5

Ik heb nu 6 maanden een INSTER Pulse. Had hiervoor een IONIQ 5. In rijeigenschappen ben ik er weinig op achteruit gegaan, iets wat je zeker zou verwachten. Voor zo’n kleine auto rijdt hij bijzonder goed en niemand gelooft dat je zoveel binnenruimte kan hebben in zo een kleine auto. Het zitten is ook heel comfortabel en alle elektronische taken werken voortreffelijk goed. Alleen de waarschuwing dat je rust moet nemen werkt een beetje vreemd en komt soms onterecht. De achterstoelen zijn verstelbaar wat ideaal is als je eens wat vracht moet meenemen. Daarbij wort ook automatisch de bagageruimte onderaan afgedekt. Echt mooi. Ook kunnen alle 4 de rugleuningen worden neergeklapt. De bovenste afdekking van de bagageruimte is wat minder prettig, maar dat is ook moeilijk bij zo een flexibele bagageruimte. Wat het meeste opvalt is het energiegebruik. In de zomer haal je (bij rustig rijden) zelfs meer km’s uit een acculading dan de opgegeven WLTP norm aangeeft. Met 49 KW accu haal ik dan meer dan 400 km, terwijl 370 km wordt opgegeven. Echt geweldig. De Pulse heeft ook een ingebouwde warmtepomp wat in de winter echt scheelt in het gebruik als de verwarming aan moet. Al met al ben ik zeer tevreden.

Harry Brockhoff

14-11-2025
5 van de 5

zeer tevreden met de keuze voor dit type 10 % elektrische auto. mede door het voortreffelijke en duidelijke advies van de verkoper. Auto blijkt in de praktijk zeer zuinig in het gebruik van de energie, wanneer gedoseerd wordt “gas”gegeven. Bij een volledig opgeladen accu is het bereik 430 km. wij zij heel gelukkig met deze auto en hopen de volledige lease periode van 72 maanden vol te maken.

Hans Gorissen

14-11-2025
5 van de 5

Momenteel hebben wij 2600km in onze Inster afgelegd. Veelal kortere ritjes maar ook uitstapjes naar b.v. Luxemburg (ca.200km).Wij ervaren het rijden in de Inster als prettig en ontspannen. Zowel het rijgedrag als het comfort krijgen van ons een ruime voldoende. De actieradius op binnenwegen met een rustige rijstijl is groter dan verwacht (ca.440km). Op snelwegen met 100km/h of regelmatig fel accelereren is dit natuurlijk niet haalbaar. Als je niet veel rijd is bijladen met de thuislader heel goed te doen. Wel ons wel opvalt is dat de draaicirkel voor zo’n kleine auto groter is dan verwacht. Voor de rest niets dan lof voor deze doordachte auto. Wij zijn er nog steeds heel blij mee!

Fred Hahn

14-11-2025
5 van de 5

Om te beginnen is dit veruit de goedkoopste EV met een bereik van ver boven de 300 km. Vervolgens is het verbruik per kilometer ook lager da bijvoorbeeld een VW ID3 of een MG4 en andere merken. Het lage gewicht zorgt voor een lage wegenbelasting. De auto rijd echter heel vlot. Met mijn vorige Kona had ik nog wel eens slippende wielen bij het vlot optrekken, maar dat heeft de inster nooit. Maar hij is net zo snel. In mijn vakantie heb ik er 1700 km mee gereden naar de balkan. Geen probleem. Bluelink werkt ook goed, makkelijk om alles op afstand te kunnen instellen. De geluidskwaliteit van de radio is uitstekend, dat had ik niet verwacht van een goedkope auto. Het enige wat verbeterd moet worden is een alarm dat elke 10 kilometer jengelt dat ik moe zou zijn, en dat je niet kan uitzetten. Heel vervelend. Ik vind de opklapbare voorstoel super, ik kon daardoor hele lange planken vervoeren. De achterbank kan ook naar voren indien nodig.