5 van de 5
Al meerdere Hyundais gereden, IX35, Kona en nu de 2e Tucson Hybrid, nu model 2025. Wat veel auto voor je geld, wat veel opties en nu het nieuwe model nog weer meer rijcomfort dan onze vorige van 2021. Design ook prachtig. Toch zijn er ook wel een paar dingen waar we niet zo blij mee zijn: de ‘pianolak’ en het stofaantrekkende interieur, touchscreen waar je elke vinger op ziet en vergeet bovenal alle irritante pingels en piepjes niet, gelukkig kun je de meeste wel uitzetten, ik weet veiligheid boven alles, maar je hebt een head up display, even een duidelijke melding daar zonder piep of pingel kan ook prima. Voorop de pingel: neem een pauze, als je al iets te vaak even naar buiten kijkt, en de eerste melding blijft ie maar pingen. Bij de 2025 helaas niet meer uit te zetten, maar vreselijk irritant.
De Blue Link app vind ik geen meerwaarde hebben, je kan er eigenlijk niet zoveel mee, jammer.
Klantenservice kan naar mijn mening ook veel beter, geïnteresseerder en sneller reageren, vaak krijg je helemaal geen reactie, geen zin denk ik dan.
Over het algemeen erg tevreden over onze auto, maar dus toch ook zeker zaken die veel beter kunnen Hyundai!