Review Hyundai KONA Hybrid

9.6

4.8 van de 5 Gebaseerd op 128 reviews

Frans Krijnen

03-06-2026
5 van de 5

We hebben de Hyundai Kona comfort plus nu ruim anderhalve maand. Een heel fijne auto. Ruim, stil en voorzien van alle gemakken die we wensten.Hij rijdt fantastisch en is zuinig in het gebruik. Ook de ruime kofferbak is een plus. Wij zijn heel tevreden over deze auto.

Dirk de Mol

29-05-2026
4 van de 5

Goede rijeigenschappen, een hele mooie auto het enigste nadeel van de kona is dat je af en toe gek wordt van de piepjes

Karel Fontijn

29-05-2026
5 van de 5

We zijn erg blij met onze nieuwe auto

Peter de Heer

29-05-2026
5 van de 5

Geweldige auto! Rijd fantastisch en redelijk zuinig. De techniek zowel interieur als exterieur is geweldig. Minpuntjes? Moeilijk te vinden, maar als het moet: 1. De 38liter tank is wat klein voor zo’n grote wagen, dat zou zijn toch al grote actieradius nog mooier maken 2. De lelijke velgen, dat is persoonlijk en vele concurrenten hebben ze ook, maar ik vind het niet mooi en je kunt niet echt kiezen. 3. De zwarte kunststof kappen en het lichte deel aan de achterkant is jammer, want de meegespoten Nline versie heeft verplicht de m.i. vreselijke rode accenten.

AH Schilp

29-05-2026
5 van de 5

De nieuwe Kona rijdt soepel hoewel de hogere wielen wat lastiger bij drempels zijn. Heb het gevoel dat deze wat eerder op electrisch overschakeld hoewel er dezelfde accu in zit. Mogelijk betere software? We hebben de Comfort Smart en die behoorlijk compleet maar jammer dat ze daar geen electrisch verstelbare stoelen in hebben gezet. De bestuurder handmatig instellen had voorkomen kunnen worden door de auto de sleutel te laten herkennen. Verder nog wat moeite met spraakherkenning mn bij navigatie. Moet dat nog eens goed uitzoeken. Verder fik tevreden me de auto.

Theo Kamp

29-05-2026
5 van de 5

Na verschillende rijders te hebben gesproken is mijn interesse in Hyundai gegroeid. Ik ben altijd zo brutaal om een berijder aan te spreken over zijn/ haar ervaring Mijn vrouw rijdt al 22 jaar Hyundai en nooit problemen. Dus een proefrit gemaakt en het was gelijk klaar. Het rijdt niet maar glijdt over de weg. Rustige motor en zuinig in gebruik. Alles heel overzichtelijk en makkelijk bedienbaar. Mooi en rustig instrumentenpaneel. Gelukkig een snelle levertijd en onze vakantie heeft een mooie start in een heerlijke auto.